donderdag 15 november 2012

Excuus

Een eerste indruk maak je maar één keer. En dus is het hartstikke link wat ik doe. Ik verander. Mijn site. Steeds weer. Maar ik kan er niets aan doen. Met Wordpress is het binnen wandelen van mijn site net zo gemakkelijk als het openen van een Word-document. Het uploaden van mijn publicaties wordt dan al weer wat ingewikkelder, en als ik dat dan onder de knie heb, heb ik me ineens bedacht dat het zo leuk zou zijn als ik die pdf’s als plaatjes kan presenteren… Maar nu heb ik het bedacht. De reden dat het MAG: aanklooien met Wordpress. Het is net zo belangrijk als al die vakcongressen, workshops en cursussen die ik afgelopen jaar heb gevolgd. Ik wilde toch zo nodig beter worden? Nou dan! Ik ben gewoon bezig om mijn perfectionisme los te laten. Failing forward, here I come. Eigenlijk is het 3 voor de prijs van één, want ik: - leer los te laten - krijg Wordpress onder de knie - en ontwikkel mijn eigen bedrijf Hoezo een schuldgevoel? Dit zou ik vaker moeten doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten